7 Şubat 2009 Cumartesi

Yengemin Islak Amı

slm..ben serdar bundan 2 sene önce basımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum o zaman lar 17 yasındaydım daha yeni sexy tanıyordum abim daha yeni evliydi 6 sonrada askere gitti yengem o yüzden bizde kalması geri kiyor du fazla odamız olmadığı için benim odama da kalıyordu benden ona zarar gelmezdi taki beni bastan çıkarana kadar daha yeni evli oldu için daha fazla sikilmemişti birgün yine yatıyorduk ben yer yatak ta o ise kanepede yatıyordu .. bir aksam saat 3 uyandımda ah... ah.. sesleri geliyordu yanıma baktımda yengem yanıma uzan mış amını parmaklıyordu ben şok olmustum ne.. yapıyorsun yenge dedim deee ...hadi serdar sik beni.. diye bir cevap aldımm ..çok sasırmıstım benim ki.22cm olmustu ama yenge dedim hemen yarrağımı sıkmaya basladı ben bozuntuya vaemiyordum.. ama çok zevk alıyordum nede olsa erkeyizzz.. nekadar kendimi tutsamda dayanamıyordum...vs..sonra benimkimi yalamaya basladı..veee ben azına bosaldım bütün spermi yutdu sonra ben yeter bu kadar yenge dedim o ise daha yeni basladık..dedi veee ben eyilip amını yalamaya basladım çok zevkliydi amaaa ben taki o ıslak amına sokana kadarr..ilk defa oldu için biraz acemilik çekmiştimm..sonraaa alıstımmm yengemm çok bağırıyor duuu.. ben ise ağzına yapısıyaordum sesini kesmesi için herneysee osabah yengemin içineee 2,3kez bosaldımm ama doğum hapı kullanıyordu o sabah bozuntuya vermedim sonraaa hergece siktimm taki abim askerden dönene kadar ben size tavsiye ederimm.bol sikişmeler..saygıyalırmla...

1 yorum: