7 Şubat 2009 Cumartesi

o beni otobüste becerdi

slm ben mine nak den bir gün otobüs duragında beklerken bir erkek gördüm cok cekci idi bende azdım o anda birden aklıma onu ayaltmak geldi bende mini etek 1 karıs anca üstümde bady ve bindik hemen arkama gecti bi sürtünde bende bi şey demedim cünkü istiyordum sona o bana bi daha dokundu gene bi şey demedim çükünü actı ve götümü ellemeye basladı altımdada bi sey yoktu ve hemen elledi yumusattı az az ve sonada bana çükünü tutturdu bende sevdim yani hayatımda ilk defa bi şey elli yordum sonada sokmaya calıstı bende sokma ağrır dedim o genede dinlemedi beni az eğdi ve soktu sona bosaldı eteğimde ıslandı ama bense sonadan sildim

2 yorum:

  1. Ben tolga yaş 24 denizli ve konya ve çevresi bayanlar varsa tanışabiliriz evli yada d ul da olur mesaj arkadaşlığı da olur 0553.217.98.50 pazarlamacym arabam var gelme sıkıntım yok

    YanıtlaSil
  2. mrb ben ist erol olgun erkegim gizlilige onem veren 40 yas ussu atesli bayanlar arayin 05464561641

    YanıtlaSil